Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 7 maj 2009

Varför?????

Varför ska det vara sååå svårt att inte äta massa sött??? Jag blir så trött på mig själv! Hur många ggr har jag haft ett mål nu?? ÅÅhhh om två veckor, nee förresten om två veckor till...åhhhhh..Vissa dagar går bra och andra är helt för jäääliga.. Hur mycket jag än tänker på att INTE gå till frysen där kakorna ligger så går jag dit! Hjärnan är en konstig grej. Ska ju inte ha något onyttigt hemma helt enkelt..men ibland finns det de..och då kan jag räkna med att det äts upp!!!

Jaja nya tag!!! IGEN!!!

1 kommentar:

  1. Haha, du är rolig du Maria! Du får lura hjärnan, intala dig själv att kakor är det äckligaste som finns!! Inte så lätt kanske, annars får du försöka avleda det på annat sätt, kanske busa med barna eller ta en promenad!

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!