Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 4 maj 2009

Tack Älskling!!



När darling kom hem ikväll så fick jag fina presenter! Jag fick en oro sten som jag ska gnida på när jag känner mig orolig.. två st hälsokulor som jag ska ha i handflatan som en slags meditation.. och en ring som säger hur man mår=).. Det största var att jag fick en meditations kurs á 10ggr..sååå glad för det! Har velat gå en sån kurs länge nu.. TACK såå mycket!

Fint av dig att ge mig sånt som inte du tror på, för att jag tror på det! Betyder mycket!

Känns lite lättare nu..inte bara för att jag fick presenter..utan för vilka slags det var..dom har en undermening som jag förstår..

pusss och kram

1 kommentar:

Tack för just DIN kommentar!