Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 9 maj 2009

Uppe tidigt!

Jaha då är jag upp kl 06 en lördag=)..hääärligt! Gustaf får sova ut eftersom han var ute och rände inatt!

Idag ska vi åka till marieberg med Madde, Daniel och Alicia! Gustaf, Daniel och Annéa får åka till silvan och fixa kakel och klinkers till vårt nya badrum som vi ska fixa! Bra att ha med sig två starka armar till då (daniel alltså). Så kan jag och Madde och de små göra marieberg osäkert för en stund!

Sen ikväll bär det av mot Ervalla igen! Min far fyller 60 år..inte just idag men festen får vara idag..så att alla kunde komma. 60 år! De e inte lite de..tänk vad åren går! KOmmer ihåg när han fyllde 40 år ju..kan de ha varit 20 år sedan!!!??? Konstigt! Hoppas på en trevlig kväll..Vi sover över där.. Sen får jag se till att de blir gustaf som tar de tidiga skiftet med barna imorgon!! Hihi!

Hoppas ni får en fin dag alla där ute!!

Är sååå kul när jag får kommentarer så skriv massa massa!!! =)
PUSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!