Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 27 maj 2009

Överraskning

Idag har Gustaf och jag varit förlovade i två år! Jag åkte in till stan med Elias och köpte ett fint silver armband, sedan åkte vi iväg och köpte blommor och virade fast presenten i buketten =).. Jag hade anlitat min arbetskamrat Ellinor som blombud... Blir lite skojigare då ju =)...Tack för det Ellinor! Han blev överraskade..KUL! Ett jätte fint armband..passa perfekt...

När han kom hem sen så hade han köpt jätte fina halsband till alla i familjen..sååå fina till barnen..ojoj... Mitt är oxå fint..är ett halsband jag kan ha på speciella tillfällen och med rätt kläder.. Men det tycker jag bara är kul..man måste ha nåt exclusivt i smyckes väg oxå =).. Ett silver med ett stort hjärta..ett stort och tungt halsband..TACK bejbi!!

Till kvällen kom Evelina..mys med mat och Greys..Greys är så sjukt bra..tårarna sprutar varje gång!


Elias är så söt nu..han släpper taget nu och står utan stöd..hela tiden och överallt gör han det..ibland nån sekund och andra gånger länge! han ser såå stolt ut..haha..nu är det bara benen kvar som ska röra sig =)..

Extra tankar och värme till dig Erika!!

Nu är det dags för sängen...är svårt att bli trött när det är såå ljust..konstigt, för på dagarna är jag jätte trött!!!

Godnatt dröm sött alla!!!!

2 kommentarer:

  1. Alltid mys med dig min Älskade Vän....längtar till nästa gång vi ses. Puss Puss

    SvaraRadera
  2. Grattis till er förlovningsdag!! Gustaf har tur att han har en så påhittig "fruga" ;0)) Kul att han också kom på något...Det brukar vara lite idétorka för min man dom gånger vi firar hahahahaha menmen... ;0)
    Grattis till er på eran dag! Kram

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!