Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 24 maj 2009

Utgång!

Igår var vi på kalas för att fira Gustafs syster..det var trevligt..fick äta gott som vanligt..dom kan baka dom!!!

Efter det åkte jag till Anna, Cindy kom dit oxå..vi tjatade med Vuka oxå..sen drog vi till wobbler och åt god tapas...sååå gott!! Vin och drinkar blev det oxå =) Vi pratade massa och hade jätte kul! ..
Anna och Cindy ville ej ut och de andra skulle till babar eller vad det nu heter..jag ville till Harrys och träffa Erika..så jag drog dit alldeles själv..haha kändes skit skumt att stå i kön själv..men de gick de med..fick leta en stund efter Erika..men tillslut så hittade jag henne i vimmlet..hon är så söt!! Vi dansa och hade kul..Erika fick en hel öl över halva ansiktet..jag förstår inte varför folk ska envisas med att ha GLAS med sin in på dansgolvet..köp flaska för tusan!!

Kvällen var kul..jag gick sedan till 1.20 bussen...taxi kostar alldeles för mycket och jag hade bränt alldeles för mycket pengar redan :S.. skönt att komma hem!

Gustaf låg i soffan och väntade på mig! Åt några mackor och lade mig!!

Idag fick jag sova till halv tio..de va skönt! Mår lite illa men jag tror jag klarar mig =)... får se om erika lägger in några snygga bilder på facebook sen..haha..hon har alltid kameran redo...inte alltid bra i alla lägen ;)

Pussss på er alla!!!!

Grattis till Alicia söööt som tog sina första steg igår!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!