Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 31 maj 2010

GIRLS..just wanna have fun!


En underbar dag och kväll blev det. Jag och Anna var värd par och vi rockade! Femkamp, meditation, middag och fest hade vi ordnat. Alla verkade väldigt nöjda...vi hade så kul och om jag får säga det själv så känns denna träff som den bästa!! Haha..men jooo vi hade roligare än någonsin tycker jag! TACK för det tjejer! Tänk att dra ihop ett gäng...alla kände inte alla men ändå trivs vi ihop och lär känna varandra bättre för var gång. Det är så härligt!

TACK Anna, detta gjorde vi grymt bra ihop!






Bågskytte...gick hyfsat, träffade tavlan alla ggr utom en iallafall =)


Detta var jag duktig på.


Denna grenen vann jag! Hade blodsmak i munnen efteråt =)


Guuu va kul detta var..men jobbigt..konditionen sattes på prov denna dag!


Världens sötaste sumo!



Älskar denna bild..vi hade grymt kul som sagt! Vovvarna fick sätta livet till nästan!




Sandra min fina partypingla! Vin ÄR gott!! Kul är det iallafall =)



Fina tjejer



Det dansades en hel del i mitt vardagsrum!



Fina presenter..stayups och string =)



TACK GIRLS!! Love ya!!



1 kommentar:

  1. Jobbigt att se sej själv på bild, men lite roligt är d ändå... Är dock lite förvånad att se mej på så många kort, med tanke på att jag i vanliga fall brukar fly kameror.... Vin är kanske inte så illa trots allt.Va länge sen jag hade så här roligt. TACK!! KRAM S.

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!