Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 3 maj 2010

Idag




Nu har jag jobbat heeela helgen...den delade turen tog kål på mig...gick jätte bra när jag jobbade..men dagen efter...huuuaaa! Jag kände mig bakfull hela dagen..men som sagt..det gick bra på jobbet..allt gick smidigt..Elias har sovit gott oxå...vi har satt in en nattlampa åt honom..den verkar han trivas med. Så det har hjälpt mycket att jag har fått sova om nätterna!

Idag ska jag iväg med ungarna i högsta hugg å öva sång. Min far hittade en tjej som var villig att kompa mig på piano. Så idag får vi se hur det går. Hon verkar jätte söt och snäll. Precis som människor ska vara=) Är i Ervalla församlingshem och där finns ett stort lekrum..så barna kan roa sig =) Skönt de!

Jobbar bara torsdag denna vecka...nice!! Det behövs...är prov på tisdag! och jag behöver öva sång...plugg och sång hela veckan alltså!!


Idag är det en speciell dag för det finns två födelsedagsbarn! Min kära mor och min kära arbetskamrat Sara!!! Stort grattis till er båda!!!!


PUSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!