Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 20 maj 2010

Loka Brunn


Var längesen jag skrattade så mycket som jag gjort under dessa två dagar på Loka Brunn. Vi åt och skrattade och hade nåt möte däremellan som jag knappt kommer ihåg ;) Jag sov underbart gott och vaknade utvilad ca 07.20. Sååå skönt!

Det bästa med sånna här resor är att man lär känna sina arbetskamrater på ett annat sätt. Vi pratar om annat än jobb. Denna resa tyckte jag vi var extra bra på att skippa jobbsnack. Mycket roligare att lära känna varandra på djupet. Jag börjar lära mig att få fram vem jag är..jag börjar själv förstå vem jag är så då är det ju lättare att prata om vem jag är oxå =). Tyckte om mig själv väldigt mycket denna resa! Jag kan lära ut mycket och jag kan lära mig! Fint när jag inser att jag inte är ensam..att det finns likasinnade ibland mig på oväntade platser. Öppnar jag upp så märker jag ju att andra oxå gör det! Vackert är vad det är!


Sara ÄR fin!




Tack för skrattet!!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!