Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 12 maj 2010

Både och!

Hade ett givande samtal igår..men det är så svårt att sätta ord på det jag känner...ord som är lätta att förstå.. jag är rädd men ändå inte..jag känner frid fast ändå inte...allt är både och just nu..jag hoppas att kursen ger mig mer svar..att jag ser vägen tydligare... Allt handlar om att jag ska älska mig själv..det handlar om MIG!

1 kommentar:

  1. Hjärtat... du ÄR tapper, du ÄR nyfiken på livet, du vill förändra, du vill vakna.. stanna upp och berömm dig själv för din medvetenhet och din förvandling.. du väljer KÄRLEK till dig själv och livet, va stolt.. jag e stolt över dig <3 Du är aldrig ensam, vi går hand i hand. PUSS

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!