Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 17 maj 2010

Stolt

Idag blev en braaa dag! Fick sova hela natten, upp till jobbet..lämna barna...en sjuk på jobbet, men proffesionella som vi är löste vi det ändå...bara att pussla ihop! Sen blev kl 14.00. Huuuaaaa...dax att åka till skolan och få reda på om jag blivit godkänd på provet eller inte... Jag tog med Evelina som moraliskt stöd=) Jag blir sååå nervös av sånt här..jag skulle nog kunna svimma. Efter att läraren flummat runt (som vanligt), fick jag äntligen se provet... 30,5 poäng!! Godkänd var 21 poäng...jag är stolt och glad! Såååå bra är jag!!På fredag ska jag dit sista gången..då får vi se om det kan bli högre än G på kursen eller om det stannar där..jag är väldigt nöjd hur som!

Imogon åker vi med jobbet till Loka...mat, massage och lite möte förstås står på schemat. Snälla och goa Evelina lånade ut pengar till mig så jag kunde boka en behandling...den 17:e är jag inte ofta riiik om man säger så! Vi får behandlingarna på vår friskvårdspäng..men man måste lägga ut själv och sedan få tillbaka det på lönen. TACK söta Eve!!!! Även för att du ringde och bokade åt mig =)
Så imorrn natt får jag soooova och inte gå upp förrens efter kl 07...tänk er!! Att titta på klockan och hon är 07 nånting...det är nice de!! Haha tänk när jag tyckte kl 09 var tidigt att gå upp...tiderna förändras!

PUSSSS PÅ ER!! Nu blir det spikmatta och tv!

Alla tankar till Indi som ska föda sina valpar nu!! Pusss och hångel till dig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!