Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 5 maj 2010

Längtan


Jag längtar oerhört till kursen nu! Känner att jag är så redo! Alla känslor är på, mina sinnen är öppna! Jag vill, jag vill, jag vill! Detta är språnget för mig..jag kommer komma längre än någonsin nu..
4 år har gått sedan jag började min resa..den kommer aldrig ta slut..men den kommer bli ljusare och finare för varje steg..är det som är så underbart...att jag har kommit till insikt, jag vågar prata och erkänna saker och känslor, för mig OCH andra! Vart än vägen leder mig så lägger jag min tillit till att det är just den vägen jag ska gå...allt har en mening. Vi sätts på prov många ggr under livets gång. Det är bara en själv som kan bestämma vad man gör med lotten man fått...antingen väljer man att vara ett offer under den eller så gör man något bra av den!

Jag väljer, du väljer! Finns ingen annan att skylla på!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!