Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 21 februari 2012

Tro, Hopp och Kärlek





Igår kom jag fram till något som gör mitt liv så mycket lättare och ljusare. Jag kom fram till det genom samtal med Gustaf. Underbart att finna i samtal och kunna hjälpa varandra till att finna lösningar och se saker ur en annan synvinkel.

Där av mitt tidigare inlägg. Att allt går att vända och se på ett nytt sätt. Det som ser mörkt ut kanske i själva verket är det som hjälper oss att må bra. Så otroligt hoppfullt att tänka och känna så. Att det mörka och det som är jobbigt för en stund, i själva verket hjälper oss att gå framåt i livet, hjälper oss att må bra och se det ljusa och fina som omger oss varje dag.

Inget ljus utan mörker. Blir mer och mer sant för mig för var dag som går. Jag tackar mörkret för att det får mig att se ljuset.

PUSS PUSS




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!