Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 15 februari 2012

Mage




I magen sitter känslorna...iallafall för mig. Magen tar emot allt..både gott och ont..den rensar och den ger skydd.  Men det kan bli för mycket tillslut, den orkar inte rensa bort hur mycket som helst.

Ont i magen brukar vara första tecknet på att vi inte mår så där riktigt bra. I går och några dagar innan det så fick jag så ont i magen att jag knappt kunde andas. Jag trodde jag skulle spy men det liksom kommer inget. Mycket skumt. Men något är det, och jag får ta hand om min mage och mina känslor så att magen inte behöver kämpa så för att ta hand om min skit.

Igår fick jag hjälp av min fina Gustaf! Han är bra han =)

PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!