Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 6 februari 2012

Frid




Gustaf har dragit iväg till Liverpool så jag bokade barnvakt i form av min far både idag och imorgon..allt för att jag ska kunna träna. Har gjort mitt pass idag redan. Skönt att träna på förmiddagen. Trodde dock det skulle vara mindre folk...ICKE, fick till och med vänta vid en maskin. Hummmm, kanske är kl 9 det är tomt.

Körde 5 olika axelövningar, 3 bröstövningar och 3 km löpning på 18 min på band efter det. Jag sprang med mina nya skor. Så sköna...nästa gång ska jag testa det andra paret =). Hade jag inte tränat styrka innan så hade jag flygit fram mer än vad jag gjorde. Kändes skönt att ha energin till att göra båda hur som.

Jag får upp puls och flås riktigt ordentligt när jag tränar styrka, har bra tempo och försöker köra tungt nu. Snart mars och löpning som gäller.  Ska bli kul och se om det kommer fram några muskler under lagret då =). Lär det göra..men tills dess kör jag tungt och hårt.

Dessa två dagar när jag är själv och ledig ska jag försöka hitta och landa i min energi...rensa bort det som inte är mitt och fokusera på mig och det jag känner. Är nog det jag går igenom nu. Att lära mig finna mitt och stanna i det hur många människor i min närhet som än mår dåligt..så ska jag kunna sitta tryggt i mig och mitt och samtidigt kunna vara till hjälp. Just nu så är jag totalt öppen och allt sipprar ut och in som de vill...

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!