Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 23 februari 2012

Ljuset





Vilka vårkänslor jag haft idag. Ljuset är så magiskt nu i början av våren. Är så påtagligt att det blir ljusare, jag liksom vaknar igen. Väcker fina känslor inom mig att se ljuset och dess kraft.

Idag är Gustaf och Annea sjuka. Det positiva med det är att jag kan träna innan kl 18 =). Så jag drog av ett axel och bicepspass efter jobbet. Jag är så förälskad i att träna axlar. Nästan fånigt...skulle kunna stå där och kråma mig framför spegeln hur länge som helst, se musklerna arbeta!

Nu ska jag och mina vårkänslor mysa ner sig i soffan!!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!