Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 10 februari 2012

Surprise

Äntligen helg! Har haft en tuff men bra vecka ändå. Jag liksom lär mig mer om mig själv och vad jag tål och inte. Landat har jag inte gjort än.. Men det kanske inte är meningen heller. Ska bli såååå spännande att åka på svetthydda imorgon!

Idag överraskade jag Gustaf med att ha skaffat barnvakt över natten. Så vi har tränat ihop och haft fredagsmys hemma! Imorgon blir det en morgonpromenad och långfrukost! Härligt!
Behöver inte vara så mycket mer än så för att förgylla förhållandet ibland. Bara att gå å handla bara vi och INTE ha en tid att passa är frihet.

Jag glömde att vi får SOVMORGON! Det är ju det bästa som finns :)

Tack för denna eftermiddag och kväll.

Godnatt!

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!