Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 17 februari 2015

Resan fortsätter





Jag är gladare, lättare och har mindre ont. Jag kan sitta med korsade ben, jag kan böja mig ända ner till golvet och jag kan vagga mitt barn utan att ryggen "går av". Tack styrketräning, bra kost och mental styrka! 


Mycket siffror nu: 

Gick upp 29kg under min graviditet. Och jag var redan lite för tung innan graviditeten, då jag vägde 82kg. Så från 82 till 111 kg på nio månader. 
Första bilden är tre dagar efter förlossningen. Och andra bilden från idag, fem månader senare. 
Vägde då 103 kg. Började resan mot 70 kg den 5:e januari, då med en vikt på 96,4kg och midjemått 139cm. 
Efter 6 veckor av bra kosthållning och styrketräning så är jag nere på 87 kg och ett midjemått på 109cm. 

Bara att köra vidare! Finns det vilja så finns det sätt! Så är det! Resan fortsätter!💪✌️Börjar så sakteliga forma kroppen och bli stark igen! ❤️ 

Hey ho let's go!! Jag är taggad!! 


                Resultat efter 6 veckor







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!