Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 7 februari 2015

Fuck jantelagen


Fuck skuld och skam! Å fuck jante! Jag är så jävla bra!! Stolt är bara förnamnet! På fem veckor har jag gått ner 7,9 kg och på 4 veckor 10 cm i midjan! 
Direkt efter förlossning vägde jag 103 kg! Och hade 139 cm i midjan! 
Woop wooop! Snart nere på vikten jag vägde in mig på mvc! 

Trots tankar om skuld så har jag mest mått bra i detta. Känner mig stark och motiverad och känner glädje till både träning och kost! 

Jag kan och jag vill! Att få den starka kropp som jag mentalt har i verkligheten! Det är stort!

Det finns inga genvägar, det har jag lärt mig efter alla ggr. Det är disciplin och hårt arbete som gäller! Men det allra viktigaste  är att göra det med glädje och att vara snäll mot sig själv! Bara då blir det hållbart i längden! Det är då det blir en livsstil och inte en "bantningskur". 

Bara att köra vidare! 

#från111till70




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!