Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 19 februari 2015

Gympepp







Gymmet är en plats där det jämförs en hel del! 
Förr var jag en sån som jämförde mig och stod och drog i linnet för att det "välde" ut nån liten valk eller två. Trodde att alla kollade vad jag gjorde.
Är ju ett ganska egotrippat beteende, att tro att alla bryr sig om vad just jag gör! För jag tror nog att alla på gymmet bryr sig mer om sig och hur dom ser ut, precis som jag!
Nu däremot så skiter jag i vilket! Jag är på gymmet för min skull och jag jämför mig med mig själv istället! Alla har sina anledningar till varför dom tränar. Och alla har sin resa. Peppa och ge positiv feedback till din nästa och kör ditt eget race! För det är Din kropp och det är bara du som kan skapa den kropp du vill ha. Och om du jämför dig med andra under resan så kan just Ditt mål gå förlorat i jakten på någon annans kropp! Bli inspirerad av andra, men gå din egen väg och ta hand om Din kropp som just Den behöver tas omhand!  För alla är olika, det som passar mig behöver inte passa någon annan ❤️ 


         2012                    2015

Jag har gjort de förr! Kommit i form! Så den jag jämför mig med är mig själv! Där har jag mitt pepp! Att veta att jag kan och vill Skapa den bättre versionen av mig själv ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!