Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 4 februari 2015

Träning ger liv




Min lilla gymbebis! Så himla duktig är hon. Hon ville inte sova mer än en kvart idag, så då fick hon komma in till oss istället ☺️. Går så bra så. 

Idag stod armar och mage på schemat. Plankan har jag ökat från 30 sec till en minut nu. Fortfarande på knäna, men mer får jag knappt göra än. Först bli stabilare i bålen. 

Träningen gör mig så lycklig. Jag tror inte jag hade mått så bra som jag gör om jag inte hade tränat och ätit som jag gör nu. På bara 4 veckor så har smärta i rygg försvunnit, det stela i kroppen är borta och mitt humör bättre och en allmän känsla av lätthet och smidighet infunnit sig. Träningspassen tar i snitt 45 min plus dom 7 min det tar att gå till gymmet. Jag försöker göra passen intensiva så jag får en pulshöjning. Om jag hinner ( om bebis sover gött) så går jag på band efteråt. 

Tack glanshammarsgym för att du finns!! 

Finns viljan, finns möjligheter! 💪 

Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!