Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 14 februari 2015

Träningsvärk



Lördagens invägning resulterade i 9 hg ner. Så nu är vikten 87,6 kilo. Sakta men säkert. 

Jag får påminna mig om att allt har sin tid och att muskler väger mer än fett. Jag bygger ju en del nu oxå. Jag börjar skymta musklerna där under ☺️ och jag känner mig stark. Idag har jag dock träningsvärken från h-vetet! Kära nån vad det tog igår på mitt spontana benpass! När gymbebis är vaken så blir ju passet mer intensivt oxå. 

Ha en underbar alla hjärtans dag nu!

Pusss 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!