Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 17 februari 2012

Insikt...




Jag fick en insikt nu mitt i det onda. Jag förstår varför jag har så ont. Det är för att jag inte ska kunna tänka, tänka på något annat än min kropp och det onda. Jag har allt för länge gått med oro, oro för mina nära och kära. Det får vara nog nu.

Inte för att jag ska sluta bry mig, men jag ska vända mina tankar från oro till mer tankar och känslor om hur jag VILL att mina nära och kära ska må och ha det i livet. Som sagt, negativ energi, föder negativ energi, och om jag ständigt går runt med oro så drar jag till mig mer oro och smittar även av mig på dom som jag oroar mig för. Ingen vits med det ju.
Istället ska jag forma mina tankar och känslor och se framför mig hur mitt och mina näras liv är fullt av kärlek, ro och glädje. Det är det enda sättet att dra till sig det som man vill ha i livet. Att tänka på det och inte på det man INTE vill ha.

Jag hade en sten av oro i min mage. Den är borta nu, men efter att något tas bort från kroppen så måste den läka. Är det jag gör nu.

Just nu är det inte coolt, men jag kommer tycka det sen när jag mår bättre.

Tacksam för mina insikter och mina upplevelser och min medvetenhet.

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!