Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 21 februari 2012

Lycka

Alla strävar vi efter lyckan. Alla vill väl vara lyckliga.. Eller?

Lycka är att vara tillfreds med mig själv, att vara glad över både stort och smått.. Att alltid kunna vända känslan till positiv.

Jag blir extra lycklig när jag får möta mina närmsta i samtal som gör livet lättare och får ljuset att sippra fram ännu lite till.

Jag ÄR glädje!
Jag ÄR lycka!
Jag HAR glädje i mitt liv!

Finns absolut inget här i världen som inte går att vända, som inte går att bearbeta. Det enda som dock måste finnas, det är VILJAN och tron på mig själv och den kraft jag besitter!

Jag har allt det. Ibland trevar jag, men aldrig att jag glömmer min kraft och min tro på att allt ÄR möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!