Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 23 maj 2010

Det finns fler som tror som jag!

http://www.tv4play.se/aktualitet/nyhetsmorgon?videoId=1.1649438


Jag blir så lycklig när jag hör och ser att det finns fler som jag...jag vet ju att dom finns även i min närhet...men att höra det på tv är så fint. Då vet jag att fler och fler får till sig budskapet.. att ta hand om SIG SJÄLV är inte själviskt!!!!

Kolla på detta klipp...det sägs många kloka ord!!

1 kommentar:

  1. <3 Så fina är dom, det finns så många runt oss, gäller bara att hitta varandra, ag längtar efter fler o fler o fler.. PUSSS o du "klart det va meningen, det hjälpte dig genom din dag, du är inte ensam ville dom förmedla =) PUSSS min ängel

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!