Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 15 maj 2010

Nice


Vilken värme...hääärligt..men jag råkade nog säga en gång..guuu va varmt...så får man ju inte säga efter en sån kall vinter =). Men jag hade dubbla strumpbyxor, fleecejacka och regnjacka på mig idag på jobbet...blev liiite varmt tillslut...var ju spöregn när jag åkte till jobbet...

Åkte till Hovsta och grillade på eftermiddagen/kvällen...mys!

Känner att det jobbas mycket med mig nu inför kursen!! Känns därför helt OK att åka till Loka med jobbet...enligt schemat så var det buffé på buffé...nåt möte där emellan..låter som ljuv musik i mina öron =)...sovmorgon ända till 7.30 kommer jag få!!!!! Det mina vänner är ca2,5 timme mer än vanligt=)

Nu ska jag försöka sova gott..får se om det kommer in en viss liten Elias inatt oxå......

PUSSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!