Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 27 maj 2010

Förlovningsdag!


Idag har vi varit förlovade i 3 år. Detta ville G fira med att överraska mig...jag visste inte vad vi skulle göra alls. Vi lämnade barnen hos farmor och farfar...sen bar det av...vi åkte mot karlskoga..fatta inge...sen ser jag Gocart skylten...faaaan, jag vågar inte sa jag...jag blev sjukt nervös..haha...en liten mes är jag! Men jag kunde ju inte skita i att åka..jag skulle ju inte dö! Så det var bara att sätta på sig den otroligt sexiga overallen...sen väntade vi i 20 lååånga minuter...alla åkte så fort tyckte jag...

Vår tur..
-är det någon som aldrig åkt förut?
- JAAG...
- ok..gasen sitter på höger sida bromsen på vänster..kör inte ut på de röda markeringarna och om ni hamnar i gräset så stanna bilen! Några frågor..
-eeehhh ja, vart sa du att gasen var?

Haha jag dör så skämmig jag är! Men jag var så nervös så jag kunde inte tänka!

Iväg åkte vi...ratten var ju så hård ...jag åkte sjukt sakta i början..Gustaf varvade mig 4 ggr..haha! Men de sista två varven kom jag in i det..på raksträckan vågade jag gasa på ordentligt..var kurvorna som var så läskiga..nästa gång vågar jag mera tror jag =)

Sen blev det pizza på "mamma mia" Jätte gott och fin service.. Glass på stan..sen åkte vi och hämtade trollen..en fin dag!!

Tack bejbi!!!!

Världens finaste ros!



Prövar sexiga overaller



Nervös



Lättad att jag klarade det =)





Pizza!!

ps: jag la in en fin bild på dig bejbi men den försvann...orkade inte sätta in igen =) ds.



2 kommentarer:

  1. haha gud va jag skrattar nu du skriver så roligt =)
    bra att du våga!! =) pussis

    SvaraRadera
  2. Nu är det bara timmar kvar....... mycket spännande. Kram S.

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!