Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 16 maj 2010

Faster som styr och ställer!




Ni som följt min blogg...jag skrev ju om att jag haft ett medium här i huset...hon kände ju att det var en tant här som styrde och ställde i köket och ville att jag skulle plantera mera...hon kände att det var nån faster och att det var på Gustafs sida..
NU vet jag vem hon är...har funderat på vem det kan vara och idag tittade jag i ett gammalt fotoalbum hemma hos svärmor...åh jo men visst...en söt liten tant med glasögon var på ett kort..åååhh det där var min favorit faster hon älskade Gustaf, men hon dog ganska snart efter att han föddes, sa min svärmor, helt appropå...HALLÅÅÅÅ...koppling till huset, svärmors faster och tyckte om Gustaf...det måste ju vara hon..sååå coolt!! Alltså min svärmor bodde i detta huset när hon var liten, därav koppling till huset. Va häftigt det är när det stämmer!!

2 kommentarer:

  1. underbart!! lilla faster vill vara med, får rys o gåshud:)) Kram!

    SvaraRadera
  2. haha jag kanske skulle skriva vet det var ifrån.../kram Anett

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!