Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 7 maj 2010

Min dag

Tre inlägg idag...nice =)

Idag sjöng jag i Hovstakyrka! Gick jättebra..såg bara den "elake" kantorn en kort stund...så jag påverkades inte av honom. Min pianist var sååå duktig..gav henne massor av beröm så hon fick lite mer självförtroende. Det behövde hon kände jag!

Vi fick en väldigt fin komplimang av en i publiken. - Den bästa versionen av"har hört om en stad" jag nånsin hört, och jag är föredetta kantor så jag har hört många.
Det var fint sagt!


Nu ska jag lägga mig på spikmattan och kolla tv...imorrn blir det mys med släktbesök sen ska jag ut och dansa!!!!!!!! Vin är inköpt!!


PUSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!