Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 2 juni 2010

Andlig




ANDLIGHET


Andlig-andlighet = Kärleken till sig själv, att älska sig själv, att hitta sig själv.

Det är inte konstigare eller flummigare än så..andlighet är kärlek..inget annat..inget flummigt med det tycker jag! Människor springer ofta när de hör ordet..men vad det visar då, är att de är rädda för sig själva, för att älska sig själva, för att hitta det de har längst in..där alla svar finns. Att få svar är skrämmande. Jag förstår dom, det är skrämmande, hemskt, och man är rädd många ggr under resan..men vägen till att älska sig själv är även underbar, fridfull och vacker. Om alla tog sig en extra minut för att känna in och våga i början, så skulle även det vackra synas, inte bara det negativa..det negativa måste ju bort för att det vackra ska kunna blomma. Kan bli många dagar och nätter med ångest, inre vånda, och gråt. Men om allt detta tas emot utan motstånd så försvinner det och det ljus som alltid finns får komma fram igen. Jag LOVAR er att det finns, ljuset!

Ta inga genvägar! Sanningen slår ner igen, och igen och igen..tills alla förstår att något måste göras. Det går inte att leva i en lögn hur länge som helst..jag ber för att alla ska upptäcka det innan de ligger på dödsbädden! För livet finns NU..inte sen, NU!

Att ta hand om sig själv är den finaste gåvan jag kan ge till alla jag håller av..det är den finaste gåvan till hela världen! Vi måste inse att vi alla är ett, vi är alla kärleksfulla varelser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!