Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 21 juni 2010

Annéa 4 år!

Om nio timmar är hon ute =)

En timme gammal


2 år


2 år


2 år


3 år




4 år


Detta skrev jag några dagar efter att min flicka föddes!

MIN DOTTER

En sån oändlig kärlek jag känner för dig... Sedan första dagen jag fick reda på att du fanns i min mage har jag älskat dig. Nu finns du här...här i mina armar, du ler, du skrattar , du gråter och e ledsen... Du Lever och inom dig finns bara kärlek och tillgivenhet... Tänk om vi kunde få komma ihåg hur det var att vara så liten som du Annéa.. Då skulle värden se bättre ut... Vi skulle bli så oskuldsfulla å så ärliga och opåverkade som du är...

Jag är din mamma och jag ska och vill ge dig allt som du behöver i livet för att bli en bra människa och klara dig här i livet...världen är stor och farlig nu... Men jag vet att du kommer sprida kärlek och lite kärlek är bättre än ingen kärlek alls...
Undrar om du någonsin kommer förstå hur mycket jag älskar dig och att jag skulle göra vad som helst för din skull.. Du finns i mina tankar varje sekund... Min värld skulle falla om det hände dig något... Oro är något som följer med automatiskt när man får barn...
Du förstår mer å mer för varje dag som går min älskade dotter... Jag ser hur du utforskar varje millimeter av mitt ansikte när du tittar på mig... Hela du lyser upp... Det gör nästan ont i mitt hjärta när jag ser på dig... Du är så fin och min kärlek bubblar över... Tänk om alla kunde få uppleva denna kärlek och få den besvarad, då skulle världen se bättre ut...

Min dotter, kärlek och respekt och vara öppen för nya saker är de viktigaste i livet... Nu när du är så liten så vet jag att du förstår det... Just nu är alla dina sinnen öppna och oförstörda...
Jag vill hjälpa dig på din väg till vuxenlivet.. Att fortsätta ha detta öppna sinne och den stora kärlek du bär inom dig... Känner att det är mitt uppdrag här i livet...
Mitt barn, bevara din ärlighet och din kärlek... Ge näring till dina vackra tankar så blir förståelsen och öppenheten så mycket större....

Du är mitt allt och min kärlek tar aldrig slut..den växer för varje dag och tillslut kommer den omsluta oss alla...

Ger du kärlek så får du kärlek tillbaka... Du min finaste, älskade dotter du är för alltid inristad i mitt hjärta...
Hos mig ska du finna trygghet, kärlek och förståelse... Kom alltid till mig... För jag finns alltid där för dig... // Din Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!