Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 17 juni 2010

Helg!

Tar en välförtjänt paus på jobbet..

Bada!

Elias och Agnes tycker om varandra =)

Du är så söt älskade trollunge! Agnes pagnes..!!

Dax att skriva några rader..har jobbat mycket..gårdagen var jobbig, idag var härlig att jobba..det svänger med det...men NU tar jag helg!

Hade en mysig eftermiddag med älskade gudbarn, fina Madde och resten av älskade familjen......Jag älskar er!! Tack för god mat!

Helgen blir det utgång och kalas! Min stora tjej fyller snart 4 år!!!!!!!!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


ps: jag dricker kaffe nästan varje dag nu, vad har hänt? är jag vuxen nu?? ds.

2 kommentarer:

  1. Å jag dricker vin nästan varje dag :) Nej för guds skull jag bara skoja.... Men visst ger övning färdighet vännen ;) Kram

    SvaraRadera
  2. åå vi älllssskar eeeerr<3!! hihi Jaaa du hjärtat, du kankse börjar bli stor nu;) PPuuss mitt stora hjärtegull<3/// Madda

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!