Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 11 juni 2010

Mirakel

Finns det något som är mer befriande än ett samtal som förs i sanning och kärlek? Det har jag just haft. Livet lyfter..den zombie jag en gång var är för evigt borta..jag lever och jag känner livet, jag lever livet, jag ÄR livet. Jag är ärlig mot mig själv och andra. Jag döljer inget längre och jag går verkligen inte i någon annans skugga!
Detta är frihet..att alltid leva i sanning. Att känna att grunden jag står på är fast och i kärlek. Det är NU jag känner så. Jag upplever och lär varje dag. Jag har upptäckt livet igen..så här måste det vara att vara barn, att leva i total frihet och att leva för stunden..se lyckan och miraklet i de små tingen. I själva verket finns inga små ting..allt är mirakel allt är kärlek!

Ser du? Upplever du? Lever du?

Mitt svar är JA!





Vad är ditt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!