Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 5 juni 2010

Uttömd-uppfylld

Kursgården i Tystberga utanför Nyköping


Underbara trädgården



Här upplevde vi




Underbara, utmattande, fina, kärleksfulla dag.... Mitt huvud spränger och jag är tröttare än någonsin..samtidigt mår jag bättre än någonsin..Min resa är verkligen påbörjad nu..skratt och gråt blev det i massor..fina människor har jag träffat..hoppas på att få se dom snart igen..då ännu mer öppna och redo.
Jag älskar Katarina, med henne är allt så självklart, hon har gett mig mitt liv tillbaka.. och jag är henne och mina guider evigt tacksam..jag fortsätter..jag har mycket kvar..mycket kvar att släppa..mina rädslor håller mig fortfarande fast..men jag är medveten om dom och en dag är jag fri. Det VET jag!

Tack för denna dagen!


1 kommentar:

Tack för just DIN kommentar!