Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 23 juni 2010

Stanna upp

Det är lätt att bara köra på..jag måste stanna upp nu känner jag...stanna upp och känna in igen. Särskilt när jag har en vecka med mycket jobb är det lätt att bara köra..inte känna, bara köra. Kände det igår när jag hann vila innan kvällsjobb..då kände jag att jag behövde den tiden..ska vila idag igen..barnen ska på utflykt på dagis så då hinner jag vila innan möte på jobbet. Ligga i solen och meditera, så skönt. Ska även läsa min bok. Den är underbar. (hoppas S snart kommer inse det oxå) =)

Annars travar livet på..jag känner fortfarande en fin grundkänsla. På lördag ska jag sjunga på bröllop..tjäna lite extra är aldrig fel..sen är det underbart kul att sjunga oxå!

Dax att ta en kopp kaffe och välkomna denna underbara dag! Sommaren är här..i år ska jag inte vänta på den, i år ska jag njuta av att den är här..inte vänta på något bättre hela tiden..för det finns inget bättre än just NU!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!