Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 4 juni 2010

Ett nytt liv...


Jag fick hostmedicin idag..blev ganska däckad av den..men imorgon på kursen så kan jag inte ligga och hosta bort hela upplevelsen. Tack Anna!

Jag har nog inte riktigt förstått att jag ska åka imorgon..men det ska bli väldigt spännande och förhoppningsvis, upplyftande och vackert ända in i själen..alla murar ska ner.. läskigt men så skönt!

Känns fint att åka med just Sandra.. är så häftigt att se när någon blir så fullständigt betagen och upplyft och lycklig av att gå och prata med just Katarina..hon påminner om hur jag kände i början..och självklart fortfarande känner..men den där första gången är extra underbar..eufori är känslan man har efteråt! Då allt liksom faller på plats och man kan börja arbeta med sig själv på riktigt..inga lögner, bara sanning!

Tack Sandra för att du är den du är och för att du har ett öppet sinne..fler som du behövs här i världen! Du är tacksam för att jag tog dig dit. Jag är tacksam för att du VILLE följa med dit! Trots rädsla för det okända så tog du steget..det ÄR styrka och kärlek det!

PUSSSSSS

1 kommentar:

  1. Tack för de fina orden!! Ja, jag är väldigt tacksam över att du visste vad jag behövde:) Utan dej hade jag nog aldrig träffat Katarina. TACK! Ska bli Såå spännande i morrn. Ha en fin kväll. Kram S.

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!