Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 9 juni 2010

svar till "anonym"

Ja självklart är det alltid bäst att ha hittat sig själv innan barn och man och hus..men nu är det ju inte så. Jag tror inte det är många som arbetar med sig själva överhuvud taget..jag skulle aldrig byta ut denna "kamp" mot att inte vara medveten eller mot att vara stängd. Jag älskar allt jag upplevt hittills och jag vet att jag är på rätt väg. Att det är intensivt just nu är för att jag är nära nu..nära sanningen!

Att jag sett ljuset gör att jag aldrig skulle kunna gå tillbaka till att inte ta hand om mig själv..jag kommer alltid att gå mot ljuset, för att jag VET att det finns. Jag har både sett och upplevt det. Just därför ser jag det inte som att jag "kämpar" för mycket. Jag tycker inte man kan ta hand om sig själv för mycket.

Jag går in i tysthet och mediterar nästan varje dag..så jag känner in vad min kropp och själ vill och orkar, jag lovar.

Det som jag är rädd för om något, är att ge upp denna resa jag påbörjat. Det skulle knäcka mig..inte att jag strävar efter att leva i sanning och kärlek.

Tack för din omtanke och dina ord. Jag förstår vad du menar!

Kärlek // Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!