Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 14 juni 2010

Här befinner jag mig nu...

I livet utan slut, där jag befinner mig, är allt perfekt, helt och fulländat.

Jag är alltid Gudomligt beskyddad och vägledd.

Jag kan lugnt söka svaret inom mig själv. Jag kan lugnt se in i det förflutna. Jag kan lugnt vidga min syn på livet.

Jag är mycket mer än min person- den tidigare, nuvarande och framtida.

Jag föredrar att höja mig över mina personliga problem nu för att erkänna det storartade i min existens.

Jag är helt och fullt villig att älska mig själv.

Allt är bra i mitt liv.




En mycket vacker text som träffade rakt i hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!