Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 9 juni 2010

Mitt altare





Nu har jag fixat och påtat ihop mitt altare. På denna plats ligger alla mina finaste och viktigaste saker för mig. Här ska jag kunna gå för att be om hjälp, för att finna tröst, för att finna ro och kärlek.

I den fina handgjorda tygpåsen ligger de tre stenarna jag hade på kursen och som ska följa mig på resten av vägen.

Vid den vackra ängeln ligger det två fina stenar. En ska hjälpa mig på min resa mot sanningen och den andra ska hjälpa mig att finna kärleken till mig själv. Fina budskap bär dom på.

På höger sida ligger det salvia som jag renar med.

Ikonen är min ärkesymbol. Han ska hjälpa mig, och det vet jag att han gör.

Allt eftersom kommer altaret att fyllas med nya vackra ting som betyder något för mig!


Jag är trött, väldigt trött...det jobbas med mig hela tiden. Jag känner lugn samtidigt som jag känner allt annat..just nu har jag svårt att sätta ord på allt som händer..jag får landa och förklara mer om ett tag.

KÄRLEK


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!