Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 26 maj 2009

Spricker av stolthet!

Nu har vi varit på Annéas andra utvecklingssamtal! Hon har blivit så stor min tjej! Dom har en pärm var till alla barn som dom har kort och teckningar och sånt i..ojoj..kollade på korten när hon började på dagis..såå liten ju..men redan då en självständig, trygg och orädd tjej..bara sprang raka vägen in..ville knappt att vi skulle vara kvar =)..haha..blev inga 2 veckors inskolning där inte..snarare 2 dagar!

Iallafall så har hon utvecklats jätte fint..hon leker massa och pratar och äter bra! Hon är medlaren mellan barna..håller koll på vem som hade den ena leksaken först och rättar till om de andra bråkar!! STOLT!!!!!! Hon bryr sig om andras välmående och vill alltid väl! Betämd är hon oxå..men utan att kliva över andra..hon vet vad hon vill och det är jag så glad över! Hoppas att ingen eller inget får henne att bli något annat än just den hon ÄR! En stark, trygg, glad och viljestark tjej..
Kan vara många som höjer på ögonbrynen om man tar för mycket plats eller vågar säga sanningen jämt! Men det ska jag verkligen lära henne att behålla! Hennes underbara sidor! Lätt att bli nedtryckt i denna värld..men har man en stabil grund så hoppas jag att smällarna går lättare att ta emot och att ducka för!

Inte bara gulligt att ha barn...såå mycket tankar om framtiden som far runt i mitt huvud... är som sagt en väldigt hård värld nu..mycket mobbing och skit..Vill ju alltid kunna skydda mina barn, men det är omöjligt..måste släppa taget någon gång..men jag kommer alltid finnas nära! Det vill jag att dom ska veta! VAD som än händer så finns mamma DÄR!!

Pusssss

2 kommentarer:

  1. Åååååå vilken duktig tjej ni har vännen! Skönt att det finns barn som Annéa...Du skriver så fint om dina barn! Du är verkligen en toppenmamma Maria...KramKram från mig...

    SvaraRadera
  2. Jag önskar jag växt upp med dig som mamma.
    Jag har aldrig träffat på en så fin människa som dig. Du är så full av kärlek och LÄR och GER andra.
    Du får folk att se ett ljus och se livet med helt andra ögon.
    Du är så stark, jag avundas dig..

    Du har hjälpt mig så fruktansvärt mycket genom alla år, som jag inser NU. Det tog sin lilla tid för mig att förstå och lära mig hur jag ska hjälpa mig själv.

    Du är en underbar varelse.

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!