Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 12 maj 2009

Tandläkare och pass

Denna natt blev bra..jag fick sova ända till 08..skööönt! Fortfrande förkylda, men gladare!!

Åkte och hämtade Annéa tidigare på dagis idag för vi skulle åka till tandläkaren..sofia folktandvård! Vi blev inkallade direkt och Annéa var lite trött så hon var lite kinkig redan innan tyvärr.. Tandläkaren bad Annéa sitta upp i stolen direkt...jag trodde dom skulle låta henna kolla runt lite först så hon blev trygg..icke sade nicke..här va de brottom..Annéa blev helt förskräckt direkt..tandläkaren ville sänka ryggstödet och då blev annéa livrädd...då kommer de in en annan tandläkare runt 30 år, kvinna..och talar med hööög röst om att, "här sitter du och skriker och skrämmer alla andra barn...om du öppnar munnen får du ju present..annars får du ingen..nehe NU får du ingen present"!!!!
VA FAN va de för stil????? En pedagokik kurs skulle ju inte skada där inte!! Hade dom bara tagit de lugnt från början och låtit henne bli van vid miljön så hade de säkert gått hur bra som helst.. Jag är så arg på mig själv som bara stod där!!! Ska ringa och säga att jag vill flytta oss till lillån istället..säga att jag INTE är nöjd med deras metoder!

Passet gick bra att fixa iallafall..ok fem arbetsdagar är det klart...bilden kan ju disskuteras men men =) !! Inte sååå ofta man visar passet ändå..

Nu ska jag passa på att röja upp lite medans lilleman sover..

pussssss och kram!!!

2 kommentarer:

  1. Nämen fy vilken rutten tandläkare!!! Jag hade blivit tokförbannad...som du säger en kurs i pedagogik sitter kanske inte helt fel! ;0))
    Kul med pass men man lyckas aldrig bli bra på dom där korten...har en hel del som skrattar gott åt mitt ska du veta!! hahahaha Vart ska ni åka då? När? Massa kramar & skönt med "sovmorgon"... ;0)

    SvaraRadera
  2. Lilla snuttan då! Stackarn, hoppas att hon inte kommer ihåg till nästa gång! Inte kul att vara rädd för tandläkarn inte.

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!