Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 3 maj 2009

Trött

Idag har jag jobbat..de gick bra..tycker det är lugnt på jobbet nu..kanske inte mina arbetskamrater tycker men så här utifrån så e de lugnt enligt mig.. skönt de!! Känner att jag tar det lugnare på jobbet nu..tar inte åt mig om det är någon som är snäsig eller dum.. Inte lätt för de gamla..de har massa bagage som ibland tyvärr lastas över på oss som kommer för att hjälpa.. jag förösker tänka att det är till sig själva de säger de dumma kommentarerna isåfall.. För jag har ju faktiskt inte gjort något för att förtjäna orden..Många på jobbet som tyvärr tar allt mycket personligt och då blir det tufft att jobba! Som tur är har vi ju underbart snälla brukare oxå =).. som ger oss massor tillbaka när vi jobbar och sliter! Tacksam för det!

Efter jobbet tog jag och Evelina en sväng på marieberg..skulle köpa present till lilla Nils..blev en klänning och ett par skor till MIG oxå =).. Inget märkvärdigt men sköna grejer å ha på sig på sommaren.. Evelina har blivit glass beroende så hon lura på mig en strut med TVÅ kulor ;).. hihi va inte svårt att lura i mig den!

Sen kom madde och daniel med alicia hit en sväng..jag var så trött så jag var nog inte mycket till sällskap...men de tror jag madde förstår =).. hon e trött hon med =).. Nu är det grymt skönt att barnen sover.. ibland känner jag att jag är i extra behov av ensamhet..ikväll var en sån kväll..

Så nu blir de slappa i soffan...gustaf e iväg å köper åkgräsklippare.. nu ska de klippas gräs..OM jag vågar köra den vill säga!! =)..

pusss på er alla där ute! Ta hand om er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!