Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 19 maj 2009

Ångest



Gick ut och gick med Madde imorse..det var skönt att gå på morgonen..alltid en bra start på en dag!! Tack för det. Hoppas vi kan gå samma tid imorgon! Nästa vecka ska det tränas!! Bara min hosta försvinner! Är ju poolparty som hägrar i juni..iiiiiii!!! Ne fy tusan där blir de ingen bikini inte =) Eller kanske, jag vet inte =)!!



Fick sån ångest över Annéas tandläkarbesök igen..känner mig sååå rutten som bara stod där. Jag tror att jag tog det hårdare än Annéa. Men när det gäller ens barn så svider det länge länge. Har mens, kanske därför jag är otroligt känslig nu. Jag gråter för minsta lilla på tv oxå.. Att behandla nåon illa är hemskt nog, men att behandla ett barn illa är så hemskt och jag vill försvara alla barn i världen. Såg en sådan hemsk bild på facebook, en grupp man skulle gå med i för att skydda alla barn. Fy fan, börjar gråta nu med. Hur kan man banka och slå ett barn tills ansiktet är nästan okännbart.. Mitt hjärta går sönder!!! Vart kommer denna ondska ifrån???


Känner hur som att jag vill spendera mer kvalitetstid ensam med Annéa. Är inte lätt att hinna och se och finnas till 100% hela tiden när man har två som kräver lika mycket. Jag försöker men känns som om jag inte räcker! Märker ju att hon vill och behöver ha mer närhet. Kanske räcker kramen, kanske räcker den stund jag leker med henne, kanske räcker all kärlek!!??

Hon är så klok min flicka. Det är alla barn! Så mycket kärlek och öppenhet som finns i barn är helt otroligt. Vi vuxna har stängt oss för den öppenhet och sanna kärleken som barn visar och GER!!! Vi ska dömma och kritisera och klaga och se ner!
Fyy, jag försöker verkligen att inte vara sådan..jag vill ge alla en chans och se det fina i alla. Hoppas jag lyckas!


Älskar dig min kloka underbara dotter! Du GER mig liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!