Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 14 maj 2009

lönesamtal

Tjohopp!!

Idag var det stackars Gustaf som fick gå upp med Elias när han vaknade kl 04.45 (standard tid numera).. Vi får nog ta och göra extra mörkt på hans rum..det har vi gjort inne hos Annéa och hon sover ju längre nu..ska göras innan natten anländer idag!!!

Jag sitter och väntar på att åka iväg till chefen på lönesamtal..ska prata lite med henne om mammaledigheten och ta lite semester i aug oxå.. Lilleman får hänga på=).. Sen efter det hämtar vi storskrutt på dagis så åker vi till grannen så ska hon trimma luggen på mig...ser nada om jag låter den hänga ner..vill ju ha lugg ett tag till nu när jag klippt en!!

Jag är fortfarnade tokförkyld tyvärr...Elias oxå! Hoppas det gått över tills helgen..då ska vi ju åka bort! Pigg och glad vill jag vara då=)..

Pussss sålänge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!