Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 25 maj 2009

Sol och fina dagar!

Hej alla!!

Har haft ännu en fin dag!! Trodde den skulle bli grå, men neeej..solen kom och värmen..var ju rena rama sommaren ute..och det är fortfarande varmt!! Vi har varit ute och cyklat..eller Annéa har gjort det iallafall...Jag och Elias tar barnvagnen..vi åkte till lekparken och lekte i sandlådan med Madde och Alicia..småungarna med..lite sand i blöjan har aldrig skadat =) Han stoppar de inte i munnen, skönt de =)..allt annat ska ju in..konstigt att inte sanden är attraktiv oxå!

Elias utslag är borta oxå..var nog bara utslag efter tredagars febern..inte lätt att veta alltid. dom kan ju inte prata dom små!! Är frustrerande ibland. Nu har han börjat stå utan stöd..jag är sååå taggad på att han ska börja gå!! Haha hetsig mor! Nee men det är så skönt när de små börjar gå..lättare att vara ute..han får ju för tusan blåmärken på knäna så mycket som han kryper på hårda marken nu!! Så kanske är det på g nu! Han ser så stolt ut när han står där själv..så han vill ju verkligen! =)

Imorrn ska Gustaf köpa moppe! Kan vi spara lite pengar..blir en del bensin som går åt när vi åker fram och tillbaka varje eviga dag..och ibland flera ggr när jag ska in och träna oxå! Blir skönt att alltid ha bilen hemma oxå..ifall man skulle behöva den..Sen är det ju ganska kul att åka moppe oxå..var vääldigt länge sedan jag gjorde det! Haha jag och Erika börna mycket moppe i våra yngre dar!! ;) Hennes var trimmad så jag hängde aldrig riktigt med!! =)


Jag är väldigt exalterad över att min vän Cissi, som jag tyvärr träffar alldeles för sällan, ska ha barn snart! Beräknad nästan samma datum som Annéa var! Så spännande! Tänker på dig mycket vän!!! Allt kommer gå så bra! Världens bästa mamma blir du oxå!

Pussss och Kärlek!!!

1 kommentar:

  1. hahaha jodu mycket moppeåka har det blivit i sina dar :D men som sagt.. min gick ju liiiiite snabbare ;) hoho

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!