Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 4 maj 2009

Förvirrad

Allt är upp och ned..känner mig ledsen och tom och samtidigt heelt apatisk..känner allt och inget på samma gång.. Vill ju bara att allt ska vara bra..men känslor kan man ej styra över..dom finns där vare sig man vill eller inte.. Trycker man bort dom så kommer dom tillbaka förr eller senare och då med större kraft!!

Vi får se vad som händer!

3 kommentarer:

  1. Du har så rätt gumman. Känslor är inget man kan styra över. Även om man vill..
    Finns för dig <3

    Pusssssss och Kärleeeek

    SvaraRadera
  2. Hej vännen,
    Känslor e svåra att förstå, dom kan vara jobbiga men samtidigt underbara...Jag vet inte vad du går igenom gumman men om du vill prata så finns jag här...Skriv bara av dig i ett mail så kan vi prata så om det skulle hjälpa!? Men du verkar ha fina vänner runt dig som du kan lasta av på...MASSA KRAMAR från mig...

    SvaraRadera
  3. Men lilla du! Inte ska känslorna ställa till dig för dig! Jag hoppas och önskar att allt ordnar upp sig för dig! Fin blogg du har förresten! Stor Stor Stor KRAM // Cissi

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!