Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 21 maj 2009

Shoppat LOSS!!

Idag har det varit en fin dag.. Först en morgonpremenix med Madde..sen lite fixa hemma..lunch och sen drog Madde och jag till marieberg..Men först kom madde på den briljanta idén att åka till lager 147..(heter de så??)..aja..nice va de där iallafall.. Köpte jeans för 150kr som egentligen kostar 600kr..det är ett kap tycker jag =)..sen massa fint till Annéa och en rosa t-shirt till Gustaf..en vild chansning..rosa kanske inte är hans grej. Men jag tyckte den var skit snygg =).. är väl det som räknas..haha, eller??
Efter det drog vi till marieberg och jag fortsatte shoppa..lite presenter till Gustafs syster Anna som fyller 26 år imorgon..på lördag ska vi dit på kalas! Hittade byxor till Elias..han har så tighta byxor nu så det börjar bli skämmigt..haha..så nu har han några i rätt storlek äntligen!!
Köpte en bok till Annéa oxå, "Emma går till tandläkaren" hihi, tyckte den passa..hon blev jätte glad!

Elias stackarn har massa utslag över hela kroppen..men jag tror det är tredagars feber han haft..då kan man få utslag efteråt..men tycker han har sååå mycket! Men dom bleknar nog snart hoppas jag! Febern är ju borta iallafall...skönt de!

Ikväll ska jag till min vän Anna och vara vovve vakt till hennes Indi och Tara..hon ska jobba natt så jag sover där..hoppas vov sover gott så att jag får en lugn och fin natt..kan ju va skönt för en gångs skull=)..Iallafall att få sova till kl 07..det ÄR sovmorgon!

Nu ska jag börja med tacos..gött gött!

Ha en fin kväll alla där ute! Tack för att just ni läser!

PUSSSSSSS <3

3 kommentarer:

  1. Vilken toppendag! Hoppas att natten bli underbar och att du vaknar utvilda med nya krafter i morgon! Puss

    SvaraRadera
  2. Hej maria.. Jag är Maddes kompis Annica:)
    Hoppas allt e bra me er?
    viggo har oxå utslag över hela kroppen, men ja smörjer me miniderm o alovea gel o de funkar:)
    Hoppas ni får en super helg..
    kramiz annica me Viggo:)

    SvaraRadera
  3. Ja du, ja vet inte.. Bvc pratar om att viggo har eksem, men de ska inte hjälpa me miniderm då? El? så hon vet nog bara inte vad hon pratar om:) Det kan ju vara saker som dom stoppar i sig som man inte ser kanske? inte en aning..
    Jobbigaste e när man inte vet om de kliar el inte, för han kan vara gnällig ibland o vara orolig när han ligger ner.. ska bli skönt när han kan prata o säga..Du morsan, de kliar som fean på mej:) Hoppas elias blir bra snart:) O han blir ju snart stora killen hihihi:) Mysigt:)
    Kramizz

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!