Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 13 maj 2009

Spikmatta och Meditation!

Imorse vaknade lilleman 04.33 han fick gno till 04.45..sen fick jag nog och gav honom välling..måste få min sömn känner jag. Men han vägrade somna om och 05.33 går vi upp båda två!! ÅÅhhh jag var så trött och hängig av förkylning så jag visste inte vart jag skulle ta vägen..leka själv var inget min lille ville heller..bara klänga på mor sin=).. Efter vad som kännts som en evighet blir kl 07.30 och jag får gå upp och väcka Annéa..hon ska ju till dagis halv nio.. Nu är jag mest som en zombie..
Gustaf och Annéa åker iväg och jag ber till gud att Elias ska somna vid 09.. Det GÖR han! Åh va skönt..


Jag har just köpt mig en meditationsskiva..så jag tog min spikmatta och satte på skivan..efter det är det bara ljuv musik i både kropp och själ.. Det var riktigt välgörande för mig. Låg på mattan i mer än en timme.. Man ska nog lika högst 45 men de gjorde inget. Jag älskar min spikmatta! En sån borde alla ha! Inget humbugg med dom inte! Otroligt avslappnande och välgörande för ryggen och sinnet.. Efter den sköna stunden tog jag mig en dusch och är nu en NY människa =)..

Nu ska Elias och jag snart äta sen ger vi nog oss ut i solen en stund innan vi ska hamta Annéa på dagis!


Grattis stora Daisy som blir hela 1 år idag!!

Erika!! Har ni tagit något beslut?? Spännande!! KUL!! Är så glad för er skull!



Massa pussss

3 kommentarer:

  1. Ja, man kanske skulle köpa sig en spikmatta då!! ;0))
    Skönt att du fick sova...TACK snälla söta för grattiset ;0)) KRAAAAM från Daisy & Mami

    SvaraRadera
  2. Spikmatta...hmmmm, har jag funderat på att köpa länge....Den verkar ju fungera...Kram kram

    SvaraRadera
  3. har tänk länge att köpa mig en spikmatta...de verkar ju fungera....Kram kram

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!