Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 1 maj 2009

jobba

Idag är det röd dag och jag har jobbat..gick bra..jobbade med Arijeta..hihi vilket energi knippe.. sååå rolig tjej!! Hon var min elev för 3 år sedan..lärde upp henne bra =)!!

Efter jobbet tog jag en liten promenix med min vän Anna och hennes vovvar..Indi och Tara..och nu har hon fått ett tillskott i familjen... OTTO!! sååå fin vovve som förlorat sin matte..så nu får han bo och leva med Anna och vov!! Han kommer få det så bra så!! =).. Om några år kanske jag skaffar mig en..men nu har jag fullt upp med att uppfostra och ta hand om mina små ju =)..

Nu ska jag äta..har inte ätit på heela dagen..Annéa leker med farmor här nu..och Elias sover där ute..skönt!

pusss på er och ha en fin dag!!!

1 kommentar:

  1. Duktig du är som jobbar extra och speciellt när det är så fint väder ute. Men dom gamla blir blir ju glada över att få träffa dig igen. Kom just och tänka på undra hur många som fortfarande är vid liv sen jag jobbe hos er. Det var typ 4 år sedan.Fan kan inte fatta att tiden går så fort.
    Har du fortfarande kontakt med Sofie? Vad gör hon nu för tiden? Du får hälsa henne så gott om du har kontakt med henne och lika Anna.
    Måste bara säga att du har jätte fina barn. Så roligt att se att du har en sån mysig familj. Men vad hände med eran goa svarta hund?

    kramar

    Susanna

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!