Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 11 maj 2009

Dålig start, bra slut!

Imorse gick jag och lilleman upp kvart i sex..han ville INTE sova mer... jag var sjukt trött...vi är förkylda rejält jag och Elias.. stackarn kan ju inte andas..nässpray hjälper inte speciellt bra tyvärr...så inte så konstigt att han inte kan sova... Halv åtta kommer stora tjejen ner till oss...skönt att hon fick sova ut iallafall.. Va skönt tänkte jag, snart ska jag lägga Elias så han får sova förmiddag... han var huuur trött som helst..men skrek i ca 30 min för att sen sova i ca 45 min..åååhhhh jag hade behövt den vilan...han brukar sova i ca 2 timmar! så de va en rejäl skillnad!! Jag var helt slut och tålamodet nere i botten...kände mig stor och ful och som en dålig mor som inte kan hålla humöret uppe :(..

Men sen iallfall så gick vi iväg till affären..då fick annéa ut lite energi och jag fick luft..skönt! Ny energi direkt! Då ser man det fina igen! Sen kom Min fina Madde och Alicia hit..såå skönt att vi bor nära.. då fick jag ännu lite mer energi..Alicia är så söt pratar hej vilt..men vi förstår inte mycket ..haha!! Elias blev oxå glad över att se sin vän! Dom är som syskon dom små..kul kul!

Ska nog ta och hitta på något med Annéa alldeles själv nån dag..hon behöver mamma tid..och jag behöver annéa tid oxå!!! Tänk i Juli ska jag vara borta från familjen i hela 5 dygn...undrar hur det kommer gå!!??

Så dagen slutade bra ändå...skönt att det tunga kan vända till något lättare ibland!

LÄNGTAR till helgen! Då åker vi till sthlm skärgård och myser med familjen Eklöf!

GRATTIS till Daisy som tog sina första steg idag!!!

Pusss och kram till er alla! Ta hand om er!!!! Kom ihåg att det är Du och endast Du som har ansvaret för DITT liv.. skyll aldrig på någon annan för dina val eller hur just ditt liv ser ut..alla kan förändras och alla kan välja precis vilken väg i livet man själv vill ta! Bara modet finns!!

1 kommentar:

  1. TACK snälla sötaste Maria!! Kramar från Dojjan & mamma...
    Det här med tålamod att det brister, händer oss alla i småbarnsåren! Speciellt när man själv inte orkar för man mår dåligt. Du e en snäll & omtänksam människa & med all säkerhet en underbar mamma & det är DET dina små charmtroll kommer minnas! KRAM

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!