Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 31 maj 2009

Girls just wanna have fun!!!!

Jag och Anna väntar på att få gå in och sjunga =)


Inne i studion

Här var man lite nervös =)



Nu e de dax!







Jag och Karin ska köra våra solon!



Hela gänget, uppdraget utfört! Till mångas lättnad..men jag ville vara KVAR!



Redo för utgång!

Jaha, här sitter jag och är hyfsat sliten efter gårdagen =)..



Vi samlades alla kl 08.30 och vi åkte iväg mot okänt mål.. Vi hade våra aningar..och dom visade sig vara rätt..vi åkte till Bodaborg..där lekte vi av oss och mitt lag vann =)!! Sen åt vi lite lunch och var nervösa inför nästa okända mål...Värdinnan sa att hon egentligen skulle ha velat ha i sig en vinare innan vi skulle göra det som skulle komma..haha..då blev man ju nervös... Detta hade vi gissat heeelt fel på.. Vi styrde kosan mot i3 området..väl där så fick vi ett papper med texten till "girls just wanna have fun" på...aaaaa vi ska spela in en skiva..haha!! Egentligen min dröm..men inte så här mitt på...inte uppsjungen eller någe ju!! Men det var sååå kul! Tyvärr fick vår grupp bara sjunga en vers..dom andra sjöng 2..jag skulle ha kunnat stå där hela dagen...Jag och en annan tjej fick äran att sjunga liite solo.. jag blev berömd för mitt vibrato..hihi!! Det vill jag verkligen göra om..OM jag gifter mig så vill jag göra detta på min möhippa..så nu vet alla det!!! ;)




Efter det drog vi iväg till Ellis hon bor en bit utanför Kumla..där gjorde vi oss fina och åt middag..drack en hel del!! Och gick ut till Harrys..jag hade mycket kul ute..var jätte mycket folk och musiken var grym..inte alltid den är det..men igår var den perfekt..dansa som en tok gjorde jag..TRåkigt att bussen går 01.20..då det är som roligast..hade gärna stannat längre..men åka taxi hem själv blir lite väl dyrt!! TACK tjejer för en toppen dag och toppen kväll!! Såå glad att jag är en medlem i vårt "gäng"..PUSS

2 kommentarer:

  1. Det låter verkligen som ni haft en helkväll av skratt & roliga händelser!! Kul & sjunga, får ni skivan sen eller?? Roligt minne för er alla...
    Massa kramar från mig...

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt ni verkar ha haft!

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!